„Eu am fost întotdeauna pasionat de trenulețe electrice, de mic. Am lucrat mulți ani ca programator, încă o fac în reÂgim de freelancing, însă în 2003 am desÂchis un magazin online cu trenulețe elecÂtrice. Ajunsesem să avem o rețea și de atunci începusem să creăm sistemul, înÂsă criza ne-a afectat foarte mult, piața s-a prăbușit, practic. Și noi am greșit crezând că recesiunea va dura puțin. Până la urmă, am închis afacerea, iar soția mea și-a deschis un club de moÂdeÂlism pentru copii”, spune Mihai Crăciun.
Ulterior, clubul de modelism s-a dezÂvoltat și de aici a pornit ideea unei cafeÂnele unde comenzile să fie luate și aduse de trenulețe electrice. La început, acest serviciu a fost gândit pentru păÂrinÂții care veneau cu cei mici la cursurile de modelism, însă ideea a început să prinÂdă, iar în curând spațiul a devenit prea mic. Astfel că cei doi s-au gândit să dezÂvolÂte două linii de business – clubul de moÂdeÂlism și cafeneaua cu trenulețe elecÂtrice. A durat însă doi ani până să strânÂgă suma necesară pentru a deschide cafeÂneaua și chiar s-au asociat cu un parÂteÂner (care deține o mică parte din afaÂcere – operată prin intermediul La TreÂnuÂlețe Pub SRL și se implică mai puțin în conducerea acesteia). În prezent, toți pereții cafenelei sunt înÂconjurați de șine, pe care se plimbă în preÂzent cinci trenulețe electrice. Fiecare maÂsă la care se așază clienții reprezintă câte o stație, iar pentru a plasa comanda aceștia trebuie să composteze un carÂtoÂnaș aflat pe masă în dreptul proÂduÂsului pe care îl vor. Apoi, ei introduc biletul în loÂcomotiva care vine la masă pentru preÂluarea comenzii și apasă un buton pentru ca aceasta să ajungă la barman.
CITEȘTE ÎN CONTINUARE PE ZF.RO.